Choć mam jeszcze wakacje bo jestem studentką to już postanowiłam zrobić podsumowanie książek z okresu lipiec sierpień :D
Łącznie przeczytałam 14 książek :
1. Królowa Zdrajców - Trudi Canavan 4,5//6
2.Free Four: Tobias Tells the Story - Veronica Roth 5/6
3.Wierna - Veronica Roth 4,5/6
4.Gwiazd naszych wina- John Green 5,5/6
5.Zhańbiona- Jasvinder Sanghera 4,5/6
6.Łaska utracona - Bree Despain 4,5/6
7.Niezbędnik obserwatorów gwiazd- Matthew Quick 6/6
8.Z innej bajki - Jodi Picoult, Samantha van Leer 5/6
9.Papierowe miasta -John Green 4,5/6
10.Nie mogę powiedzieć ci prawdy - Lauren Barnholdt 4/6
11.To, co zostało - Jodi Picoult 5,5/6
12.Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet -: Stieg Larsson 2,5/6
13. Nigdy nie gasną - Alexandra Bracken 5/6
13. O krok za daleko - Abbi Glines
Najgorsza książka to jak dla mnie "Mężczyźni którzy nienawidzą kobiet" jakoś kryminały nie są dla mnie strasznie nudziła mnie ta książka i się ciągła długo nie mogłam się zmusić żeby ją skończyć
Najlepsza jak widać po ocenach to "Niezbędnik obserwatorów gwiazd " książka wciągnęła mnie od początku do końca na wet nie wiem kiedy czas tak szybko upłynął a książka się skończyła. Historia w książce opowiada o tym, jakie role gramy w życiu, żeby przetrwać i jak radzimy sobie ze stratą i o tym, jak ważne jest posiadanie
wsparcia – czy to w osobie rodziny czy przyjaciół. A także historia
miłości, dla której jesteśmy skłonni zrobić wszystko. Książka jak dla mnie znakomita i jak tylko będę mogła przeczytać "Poradnik pozytywnego myślenia" to z chęciom to zrobię :D
Kolejną książki które mnie zachwyciły to "Gwiazd naszych wina" choć początek tej książki jakoś mnie nie zaciekawił to postanowiłam czytać dalej (nie lubię zostawiać książki nie doczytanej) aż wciągnęła mnie tak że na końcu żałowałam że nie ma więcej choć historia kończy się smutno i wyciska łzy :(
W okresie wakacji zakupiłam : 7 książek
Z biblioteki wypożyczyłam :6 książke
1 książkę przeczytałam na laptopie
Łącznie posiadam koło 80 książek swoich :D
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz